Tuesday 22 February 2011

last day cfs, 1st day in muar=precious moment

Alkisahnye, 20 feb 2011..
hari tu aku memang penat giler but seyesly memang PUAS teramat sgt

8pg: last sarapan ngan rumate smbl wat revision last tuk physic..time ni lah bru nk hfl defination sume

9pg.exam physic. port beknye duk sblah sham. habaq kt sham aku xbawak pembaris. die jwb" ade aku kisah" (fuh, rase cam nak bagi pelempang je). nasib baik aritu adi ade terambil ruler sham. so sham ade dua ruler n die bgai aq pnjm (n then aku terus buat harta haha)..ade lah babak adi hulur ruler kt aku pasal ktorg duk jauh

10pg: exam dah xmcm exam, org dah mule ckp2. start ngan bell yg tnye psl kinetic energy at eqb.heheh

11.30pg: exam tamat. aq keluar n then trs cpt2 blah. Pasal aq nk g KFC ngan lovely romate..Aini,Mar n Pah.
xucap goodbye pun kt adi, sham, asyraf, bell,n far psl...i hate goodbyes..kalau ade jodoh kte jmpe lagi but thanks alot fot sweet memories..rindu korg

12 tghari: g KFC, mkn2

1tghari: smpi bilik, kemas2 barang (more to humban actually),

2.20 tghari :then, trs berangkat ke muar naik mayang sari <3

7mlm: smpi muar, 1st bende aq msti cari mee siput, sedap gler

8mlm: mandi, then g umah kawan aq kawen. mule2 segan pasal dtg lambat. but demi semangat, aq tebalkan muke, nsb bek lauk still ade. merase aq nasi minyak norizan.

10mlm: baru hbs berborak ngan pengantin pompuan. byk bnde kite share. t yer aq cter, byk bnde best

10.10mlm:  balik umah.

conclusinyer, aritu aku memang penat
 uia->kfc->uia->kl central->bndr tasik selatan->bus stand muar->umah aku->umah pengantin->home sweet home..hmm nk patah dah tulang belakang aku.

at the end, it all priceless..bukn hari2  dpt cmgni kan..Alhamdulilah, most precious day in month <3
 

No comments:

Post a Comment