Sunday 21 August 2011

T,T


salam

walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila rindu
pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku rindu
kekuatan cinta takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayalah kesetiaan ini
pada ketulusan a a aishiteru

maaf, saya tak boleh pejam mata, air mata je turun. memang saya rindu sangat2. dah tak leh tahan sampai jatuh air mata. hari ni dah lah fail qti, pastu cikgu  saya yang hensem pun xbalas meseg. well, die memang hensem tapi taklah meragut jiwa because da pangkat pakcik-pakcik. mesti cikgu kecewa dengan saya. saya pelajar die yang excellent waktu mula2, takde masalah gear n clucth become worse day by day. hari ni mati enjin kat trafic light, dulu xde pun masalah macam ni. mungkin sebab saya da hilang fokus. maafkan saya cikgu. beri saya peluang dan saya akan buat betul-betul.

hari ni saya perasan dalam hati saya ade ruang kosong, saya rindu, saya nangis bace note kat fb, saya nangis dengar lagu aishiteru. saya rindu. rindu sesangat. orang kata bile hati kite rase kosong, maksudnya rohani kita lapar tapisaya da tingkatkan rohani saya..saya bace quran, saya solat terawih. kenapa masih lapar? ade orang kata kite rasa kosong sebab jodoh kita tengah sedih sekarang, saya dahlah tengah bermasam muka dengan jodoh saya (kut), pedulik ape saya kalau die sedih, ntah-ntah die sedang bersuka ria sekarang.

saya rasa nak cal kawan-kawan yang saya rindu. cal ezzati semalam dan terkejut banyaknya bende yang baru happen. selamani saya rase follow status kat facebook da mengcukupi, rupanya banyak bende menarik yang hanya share dengan orang specel je. cal adi, adi xangkat. cal asyraf, mahal pulak. call mar, aini n pah, takut gangu lak, cal sham, seganlah pasal da curi rumate die. name2 yang xdisebut tu, bukan saya tak nak cal, tapi saya memang takut mengangu. saya tak nak susahkan orang dengan keadaan diri yang merengek-rengek ni.

tau tak ape yang saya perlukan..kemas bilik..basuh baju..

No comments:

Post a Comment