Monday 2 May 2011

tak nangis sebab

" t ko mest nangis aku xde"

:) *senyum jer

"ko xnangis nyer, lupelah ko ade dak2 lain"

"haah, ramai lagi rakan perjuangan kite kat sini, ko jer yang pergi, so, aku rase aku ok jer"
"aku rase ko yang nagis bile aku xde"
"pasal ko nak start sume balik, cari kawan sume"

"haah" mengeluh

sebenarnye aku nk cakap banyak lagi
  • aku xnangis sebab ape yang terbaik untuk ko terbaik untuk aku gak
  •  aku faham impian kita dah xsame, mungkin kat sane lebih baik untuk ko
  • ko jadi jer budak pandai, t mesti ramai org nak kawan ngan ko
  • jangan lupe kat aku, aku akan always kacau ko
  • lastly, aku xnak jadi gila!!!hahha
 semoga ko dapat what u wish for. aku selalu doakan ko dapat pergi.tumpang bangga dengan kejayaan ko. moga kita berjumpa lagi bile masing2 dah berjaya. Solute!!

No comments:

Post a Comment