Friday 24 June 2011

tau tapi buat-buat tak tau


rilek bebenor aku ni

ok lah, meh cter pasal real rileks aku, gini aku join 1 group kat FB, kire bagus lah group ni, tolg update2 announcement yg perlu tahu. means that aku xtertinggal ape2 info lah regarding intake uia tu. the problem is budak2 tu terlampau bersemangat lah pulak. relex ar 2 month 3 weeks 2 days before enroll to uia. lepak2 suda. then, citer pasal bayaran lah, real life lah, schedule la, buku lah ala2. huhu i do need to take a break, so do they.

ha pastu, aku  ni da tau bende tu penting, cam bayar yuran sume just tutup sebelah mate. xper, lame lg masuk uia, kang t slip tu hilang camner, aku ni bukannye terer sangat jaga barang.kalo boleh, aku nk offer letter tu sampai umah aku, siap ade step2 ape kene wat,pastu dalam sampul surat kaler coklat saiz A4 alah cam offer letter u u len, bru aku gerak g bank. kalo camgini aku pening lah. nak print booklet pun x print2 ag, penting ke ah?

ok lah, daa~~ ahha before aku terlupa naan <3 nee means i love u, sham mesti bangge kawan baik die ni geti cakap tamil hhihihi

No comments:

Post a Comment