Tuesday 28 June 2011

Love him or hate him

khairi jamaluddin. 33 tahun. asal rembau lahir kat kuwait.berpendidikan tinggi, dpt degree dr oversea. ketua pemuda umno. menantu pak lah. berkahwin dengan nuri abdullah. punya 2 org anak jibreil ali n timur abdullah. hensem.... source: wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Khairy_Jamaluddin

first time aku kenal die, time pehimpunan umno live kat tv. time tu aku tgk die. wahh, leadership, hensem, nmpk kejantananya. bile aku tgk die jer, sejuk hati. then waktu live telecast time berita, aku introducelah kat mak ayah aku. kemudian, bapak aku cakap

"huh,  ni leleki tak guna ni, menantu pak lah"

eh apasal tertibe pulak? macam xpuas hati jer bapak aku ni. but aku a bit dispointed lah dgn statement yang last tu. lah, da kawin rupanya, dengan anak pak lah pulak tu. tapi, aku xberani tanye lebih kang dicop mengatal pulak kang.

kemudian aku g lah canang kat kawan2 pasal khairi jamaludddin(KJ) n kemachoannya. ade yg support, ade yg erk! . menurut yg support, KJ ni org rembau.  oo yeker, mati-mati aku ingat orang peneng ke mamak ke pasal kulit die gelap. ok gak org rembau. lagi selatan lagi bagus. menurut yg erk! pula, KJ ni kawen ngan ank pak lah sebab nak dapat pangkat, senang nak fame n dapat name,KJ lelaki jahat. time tu dulik ape aku janji die hensem. muahahaha.

baru-baru ni pandangan politik aku berubah. mungkin sebab aku da start prihatin dengan isu-isu semasa n aku da makin matang untuk berfikir.aku pelik kenapa KJ buat camgitu but stil hati aku masih tertarik dengan die. t yer aku ulas di next entri. sekarang ni love him or hate him (kj) ?

No comments:

Post a Comment