Saturday 9 July 2011

buku itu ilmu

bukan buku aku :p


salam, i'm in the middle of finishing Tunas from Hlovate. hehhe sebelum ni aku leh lah dikatakan poyo. mane men novel2 melayu ni, tak lekat ar babe. meleret sangat. aku suka baca skip2 pastu tanye kat orang camner leh jadi camgitu camgini. <bace tak fokus>. aku lagi prefer novel2 english. 1st novel eng aku karya charles dicken<gempak x> title david copperfield.

ok, dlu aku pernah cakap aku nak baca lasykar pelangi. well, i finished it but lamaaa kut nak habis, rase nak muntah je. kui2 bukan salah karya abg indon tu ek, aku je tak geti appreciate. then, sebab cuti pun panjang, aku grab lah buku versus kat umah. wah, kejap jer habis. 1 novel dalam 1 week. that improvement.

so, aku pun berimpian untuk habiskan baca sume karya hlovate cam aku wat kat mak cik j.k rowling tu, khatam da aku baca buku Harry Potter die<berkat bantuan library uia>. the point is masalahnye mane lah aku nk dapat supply buku-buku hlovate tu..mengeluh..the most important thing AKU NAK BACA aA+Bb, tak kire, nak baca juga..nak..nak...

aku kesian kat diri aku bile:-
-harry potter 7 buku leh khatam, Quran skali pun aku xpernah khatam kat uia tu. asal tukar quran je, aku start balik. hope sesangat aku sempat khatam sebelum raya.
-hlovate 100 page sehari tak penat, anatomy 2 page pun da resign huhuhu

owh semalam kan aku share link kat group 15 batch mbbs uia pasal acedemic calender. hihi rase gembira lah orang puji tapi segan nak tulis ape-ape. so, just tgk je orang coment. En Hasmie, saya just kaut kat kulliyah of medicine page je heheh.

No comments:

Post a Comment