Tuesday 26 July 2011

Stalker yang berjiwa besar

salam, tgh stalker page dak 1st batch ukm Muahahaha. tu lah padahnye kalo page xcukup privasi, orang mane2 leh je masuk dok ngitai. now, officially dak ukm igt aku ni 1 of them lah. memang best page ni. senior2 byk bagi galakan. aku suke!!

medic ukm ni seng jer..siyes xtipu>>wah, best ar abg ni
hahaha.. btol3 =p oke jelaa medic nie.. menarik! jgn set mind susah.. nnt jd susah btol2..>>laagi best abg niish budak nieh.. xmasuk lg dh ckp pasal kne buang.. lau xpass, kne reseat paper dlu.. lau dh rseat paper, fail jugak, kne ulang tahun.. tp lau fail exam n pointer bwah 1, xleyh repeat.. otomatik buang fakulti..>>see see
jgn laa target lulus. go for A laaa! boleh je nk skor A.. pcaya laa ckp aq..>> aku percaya!!

best kan..best kan..aku da kate medic ni senang, lagi senang dari pmacy
bljr teory 2 thn, apply 3 taun, praktis3 tadaaa..da jadi doktor
xde pun citer fail2 ni, wat org cuak je.
pastu group ni lebih santai, xlah kelam kabut.

kelam kabut..aku da penat ngan orang kelam kabut
rase susah nak bernafas
tapi aku tetap sayang die.
adenye kawan macam ni membuatkan aku berpijak di dunia yang nyata
jangan lagha sangat lena.


Tarik nafas, turun nafas..Tarik nafas, turun nafas, fuhhh

No comments:

Post a Comment