Sunday 17 April 2011

blog, blogger, followers

blogger pompuan vs blogger lelaki
aku suke follow blog laki lagi, pasal diorg punye blog ckp skit2 jer da smpi maksud.  x usah lah nak meleret2. n the most blog laki yg paling aku tabik jatuh kepada......

http://shapiaimohdramly.blogspot.com/2009/10/berfikir.html

senior otai nyer. pak haji ni dah lame xuptade, but aku ske semak2 last entry die. n karya 'berfikir ' ni lah yang menyentuh jiwa aku. siap wat toolbar agi kui3.

n then aku suke lah follow org2 ntah mane2. saje je nak kua dari kepompong. t aku taip kat google "aku malas study" then kuarlah blog list yang org malas study. sesiapa yang aku rase cam lawak2, think out of the box, selalu share bnde yg interestg, aku follow lah.

lagi satu, aku xkisah pun kalo diorg xfollow aku balik. pasal t bile aku wat entri, aku akan selalu fikir pasal followers aku tu. n perlu lah bersuam2 kuku aje moga rahsia aku xpecah sume. by the ways, aku xske lah org judge aku lalu blog.

habis sudah..

ohya, nak tambah skit. Dr Latif kate org laki ni conclusion orientated n org pompuan detailed orientated, maybe sebab tu pompuan ske cakap banyak hehhe

No comments:

Post a Comment